Go Watts support

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen en antwoorden over onze laadstations. Zo kan je snel en gemakkelijk een antwoord vinden op je vraag of zelf een probleem verhelpen. 

Indien je het antwoord niet terugvindt op jouw vraag, contacteer ons dan via ons support formulier. 

Wat is er aan de hand?

Indien je niet kan laden, probeer dan deze stappen:

  1. Zet de zekering van het laadstation even uit en terug aan. 
  2. Het probleem kan ook liggen aan de netwerkaansluiting of de modem. Zet deze even uit en terug aan. 
  3. Kijk eens bij de veelgestelde vragen per merk. Vind je daar de oplossing voor je probleem?

 

Je kan nog steeds niet laden? Contacteer ons via het support formulier en geef zeker mee dat je de zekering en netwerkaansluiting al uittestte. Wij proberen vanop afstand het probleem te identificeren en je zo snel mogelijk verder helpen.

Check allereerst of de auto niet vergrendeld is. Soms kan het helpen om de wagen even te vergrendelen en ontgrendelen. Als het probleem zich blijft stellen, contacteer dan onze support.

Wij proberen je zo snel mogelijk te contacteren om het probleem op te lossen. Afhankelijk van het probleem kunnen we dit snel op afstand regelen. Indien dit niet lukt dan moeten we een interventie inplannen. Binnen de garantie kan zal dit zonder kost uitgevoerd worden. Buiten garantie en afhankelijk van het support abonnement dat je hebt, zullen wij je informeren over de interventiekosten. 

We hebben een eigen pagina met veelgestelde vragen over publiek laden en onze publieke laadpassen.

Veelgestelde vragen per merk

Support

Vind je het antwoord op je vraag niet?  Vul snel dit formulier in om een support ticket aan te maken. Onze support dienst is op werkdagen bereikbaar van 9u tot 17u.

 

Waarom een support ticket indienen?
Bij technische problemen kunnen onze ingenieurs meteen een eerste analyse van je laadstation uitvoeren voordat ze contact met je opnemen.