Support

Onze support dienst is op werkdagen bereikbaar van 9u – 17u.
Vul snel dit formulier in om een support ticket aan te maken.

Veelgestelde vragen van klanten

Indien je een probleem hebt met je laadstation en je kan niet laden, probeer alvast deze zaken:

  1. Zet de zekering van het laadstation even uit en terug aan. 
  2. Het probleem kan ook liggen aan de netwerkaansluiting of de modem. Zet deze even aan en uit. 
  3. Indien je deze 2 zaken hebt geprobeerd en je ondervindt nog steeds een probleem met je laadstation. Contacteer ons dan via de support pagina. Wij zullen van op afstand zien wat het probleem is en je zo snel mogelijk verder helpen. 
  4. Je kan ook even kijken naar de veelgestelde vragen per laadstation om daar de oplossing voor je probleem te ontdekken.

Check allereerst of de auto niet vergrendeld is. Soms kan het helpen om de wagen even te vergrendelen en ontgrendelen. Als het probleem zich blijft stellen, contacteer dan onze support.

Contacteer ons met je vraag!