Zaptec veelgestelde vragen

Zaptec Go, laadstation aangeboden door Go Watts
Zaptec Pro, laadstation aangeboden door Go Watts
Zaptec Go
Zaptec Pro

Technische vragen

Dit betekent dat het laadstation standby is en klaar om te laden.

Na een laadsessie betekent dit dat het laden voltooid is.

  1. Controleer eerst of de zekering van je laadstation nog aanstaat in de zekeringkast.
  2. Stond de zekering aan? Zet hem dan even uit en terug aan. Hierdoor start het laadstation terug op, misschien lost dit het probleem al op.
  3. Welke kleur heeft de LED op het laadstation?
  4. ROOD: ontkoppel je wagen en herstart het laadstation.
  5. WIT: blijft je laadstation een wit licht geven bij het inpluggen van de kabel, dan ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk aan de kabel. Contacteer onze support indien het gaat over een Go Watts laadkabel.
  6. GROEN: het laden is gepauzeerd of er wordt gemakt om te beginnen met laden vanwege de eco-mode, onvoldoende vermogen of door een geplande vermogensregeling.
  7. PAARS: je laadstation voert een kritieke firmware-update uit. Dit duurt ongeveer 3 minuten. Bluetooth is in deze periode niet beschikbaar.

     

Zaptec app

Ja, dat kan in de Zaptec app onder installatie-laadrapport.

Vragen per Zaptec product

Downloads

Download hier de meertalige Zaptec Go gebruikershandleiding.

Download hier de meertalige Zaptec Pro gebruikershandleiding

Nuttige links

Meer informatie op de Zaptec website

Ontdek verschillende video’s op het Zaptec Youtube kanaal

Zit je vraag er niet tussen?

Stuur ons je vraag via het contactformulier.